ΚΑΡΟΥΣΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ


Σύγχρονος λαϊκός τραγουδιστής και τραγουδοποιός, καταγόμενος από τη Χίο το 1944. Ο πρώτος δίσκος του κυκλοφόρησε το 1974 με τίτλο «Ποιος μπορεί λογικά ν’ αγαπάει».

Έκτοτε έχει δημιουργήσει πλουσιότατη δισκογραφία τόσο με προσωπικούς δίσκους όσο και με συμμετοχές.

Στους μετά το 1990 προσωπικούς δίσκους του ανήκουν: «Αυτός είμαι εγώ» (1990), «Δεν πάω πουθενά χωρίς εσένα» (1991), «Θα κάνω πάρτυ» (1993), «Πού έχω παρκάρει; δεν θυμάμαι» (1994), «Αυτή η γυναίκα θά ’ναι το φινάλε μου» (1994), «Κωνσταντινούπολη, η επόμενη μέρα» (1995), «20 μεγάλες επιτυχίες (1995), «Τα νησιώτικα» (1997) που περιλαμβάνει 24 παραδοσιακά αιγιοπελαγίτικα τραγούδια, κ.λπ.

Στα τραγούδια του: «Μη μου τη χαλάς», κ.λπ. Να σημειωθεί ότι και η κόρη του Ελένη Καρουσάκη είναι λαϊκή τραγουδίστρια με δισκογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου